Κόριννα, έμΜΕΤΡΟ επείγον περιστατικό

tom_hat_snow1

Με το λοξό μου καπελάκι στο μετρό
Είμαι και φαίνομαι ρετρό
Κάποιος μου κάνει τον καμπόσο
Όμως τσιμουδιά εγώ
Δεν μπορώ πια να μιλώ
Δευτερόλεπτα μετρώ
Περιμένω πώς και πόσο
Γιατρειά να σ’ ανταμώσω
Φάρμακό μου να σε πιώ
Καιρός είναι που πονώ
Αλλά τώρα αδημονώ
Απ’ τον πόνο να γλυτώσω
Θα σε φάω θα σε δαγκώσω
Μηλαράκι τρυφερό
Τώρα πλέον θα μπορώ
Νά τι γράφω στο μετρό
Με το λοξό μου καπελάκι το ρετρό
Πονώντας και πηγαίνοντας
Στον οδοντογιατρό

Ένα Σχόλιο to “Κόριννα, έμΜΕΤΡΟ επείγον περιστατικό”

  1. Ιωαννης Π.Χατζηγεωργιου Says:

    Ωραιο ποιημα!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.Ηποιησι παντοτε αποτελει σοφια καρδιας.

Σχολιάστε

