Γιάννης Βαρβέρης, Στο χέρι μου

356775972_6bf279362d


Χέρι θρασύδειλο τί θες εκεί
χέρι φιλύποπτο σα μάνας χέρι τί γυρεύεις
στον πυρετό μου όσος κι αν είναι μη
μη μου τραβάς απ’ τη μασχάλη το θερμόμετρο
μην προσπαθείς σαν πάντα να με ταξιδέψεις
σ’ ένα κενό ισόβιο μέσο ύψος
είσαι ή δεν είσαι τελικά δικό μου, χέρι μου
ποιον πυρετό πιστεύεις, πες
ποια πυρκαγιά προσκύνησες ποτέ σου
ξέρω, δεν ήτανε στο χέρι μας
να τρίψουμε θερμόμετρα του πάθους
άσε τουλάχιστον να βλέπουμε
τα δέκατα που απέμειναν
να μας τρομάζουν

Ένα Σχόλιο to “Γιάννης Βαρβέρης, Στο χέρι μου”

  1. Ιωαννης Π.Χατζηγεωργιου Says:

    Παντοτε οι ενδον θερμοκρασιες καθοριζουν το υπαρχειν και το συνυπαρχειν.

Σχολιάστε

