Κόριννα, λΕρΝαίΑ ύΔΡα

surreal_art_collective

Προσοχή!
Το ουρεόπλασμα καραδοκεί.
Μύκητες, γαλακτοβάκιλοι, τέρμινθος μολυσματική
Κι ακόμα τόσοι οι αόρατοι εχθροί.
Μά πόσα αφροδίσια θα χωρέσουν
σε ένα τοσοδούλι ρετιρέ στα Άνω Ιλίσια;
Λίγο μετά, οξεία αμυγδαλύτιδα
Κι υποτροπές αβέρτα.
Μές το κατακαλόκαιρο,
Χρειάζομαι τριπλόδιπλη κουβέρτα.

Μα αν πεις πως οι ιοί
Και η των μικροβίων βία
Μια κάποια ευελιξία έχουνε στο πηγαιν’έλα,
Μόνιμα κι ευθέως μ’απειλεί
Η κανάγια η θρασεία
νευροφυτική μου δυστονία:
Δυσμηνόρροια, υπόταση, αυπνία
Κι ένα στομάχι σκέτη τρέλα.
Η ναυτία θυμάται πάντα να μου φέρει
Λίγη όψη πτώματος.
Ελάχιστα να σωματοποιήσω ακόμη
Την ενδοπάλη που με λιώνει
Και Θα αποβάλλω εν τέλει
το παχύ το έντερο απο του στόματος.
Η ψυχοσωματική μου ιδιοτροπία,
Μια κάποια εκκεντρική νοσοφοβία
Όλες τους συνέπειας μεγάλης:
Με το που πάρει να νυχτώνει
Ουδέποτε μ’αφήνουν μόνη
και με ρωτάνε κάθε λίγο
μήπως έχω ενδοκαρδίτιδα
και μετατρέπουν κάθε θλίψη μου χαριτωμένη
σε κολπίτιδα.
Πολλά μου φαίνεται κεφάλια έχει η απειλή-
αν θέλεις πες με ανόητη, ή πες με και δειλή.
Μα αυτή η μνήμη του θανάτου
Πέραν του αισθήματος καμάτου
Καλό σαν να μου κάνει
Αφου επαυξάνει
Την υπαρξιακή μου νοημοσύνη
Που μέσα στην ανίατη γαλήνη
μου έλεγε «θα φύγω» κάθε μέρα
Και ολοένα έμοιαζε να φθίνει-
να με φτύνει, για όσα δεν ευκαίρησα να φοβηθώ για λίγο
προτού τα κάνω πέρα.
.
.

Σχολιάστε

