Κόριννα, Ποτοαπαγόρευση

jug-rum-two-sizes-01-s

.

Και βρήκα τη μοναξιά σου, να κάθεται σιμά μου.
Σ’ενα βαθύ μυαλού λαγούμι
μ’ένα αδειανό μπουκάλι ρούμι
που το γεμίζατε μηνύματα κοφτά:

«Σκίσε τη ζέστη που μας λιώνει»

«η ανάσα μας μυρίζει χιόνι»

.

«η θλίψη μας κατασκηνώνει στ’ανοιχτά.»

Δε με σηκώνει αυτή η ώρα-
τα βλέφαρα βαραίνει,
νύστα πολύ παχιά.
Όμως διαβάζω ακόμη
μηνύματα τρελά,
και το μπουκάλι αδιόρατα
πάντα ξαναγιομώνει.

Ποτό και πνεύμα
Μου κάνουν νεύμα:
.

Εσύ πίνεις και γράφεις,

Μα κάτι μέσα σου

Τελειώνει, ξεψυχά

.

-θεοί, αφού έμπλεξα με πότη
φυλάχτε τούτο το συκώτι!
Βιουλιάχτε τη διψομανία στα καυτά!-
.

Εγώ, γράφω και γράφω,

και ένα ένα κρύβω
σε σκοτεινό κρυφό μπουντρούμι
τα άλλα μου μπουκάλια ρούμι,
μην και τα πιείς κι αυτά.

3 Σχόλια to “Κόριννα, Ποτοαπαγόρευση”

  1. Πώς μυρίζει το χιόνι;

  2. Ρούμι, εν προκειμένω. Το δικό σας χιόνι πώς μυρίζει Νοτάριε; Μήπως μεσαιωνικά; Ο Ναπολέων είχε στείλει στη γυναίκα του επιστολή απο το πεδίο της μάχης μόνο με τη φράση «μην πλυθείς, έρχομαι!».Οι πηγές μου με πληροφορούν πως η γυναίκα του πλύθηκε με χιόνι τελικά, και μάλιστα έφτιαξε σοκολατάκια με ρούμι για να φιλέψει το σύζυγο.Και ξαναρωτώ, πώς μυρίζει το χιόνι στα μέρη σας;

    • Άλλα λένε οι δικές μου πηγές. Ότι της έφερνε ύδωρ Κολωνίας, και ήθελε να δει τις απολυμαντικές του ιδιότητες. Ήτανε φαίνεται και η Ιωσηφίνα μία…

      Όσο για τα σοκολατάκια, μετά λύπης μου σας πληροφορώ ότι κάμνετε λάθος. Ουχί ρούμι, ποτό ταπεινό και κατάλληλο μόνο για ξέμπαρκους πειρατές, αλλά οίνο καμπανίτη, και δη πρώτης τάξεως περιείχαν.

      Στα μέρη τα δικά μου δεν χιονίζει. Εξού και η αρχική απορία.

Σχολιάστε

