Κόριννα, Το τραγούδι της μικρής μουσόπληκτης

let_it_snow_by_cloud_room

Δάσκαλε Ποιητή Βρυκόλακα
μικρό κορίτσι πράμα μ’υιοθέτησες
μού ταξες άλλα γι’άλλα, μα τ’αθέτησες
και μ’ήθελες μονάχα κούκλα κόλακα.

Καιρό σου συνιστούσα αφελώς
«μην μου πετάς έτσι κατάμουτρα
τον ήλιο σου-
για να γενεί της ποίησής μου ο καρπός,
σιγά σιγά αφομοιώνεται το φως».
Μα εσύ να μαίνεσαι, εξαίσια ιλαρός
και να με λούζεις με τις λάμψεις, σαν εχθρός.

Μωρό κι αν μ’έκλεψες απο την κούνια μου,
έφτασε πλέον ως και στα ρουθούνια μου
μία δυσωδία σεσηπότος,
κι αργά αργά το πόνεσε, στο τέλος, η καρδία μου
πως δεν ηγάπησες ποτέ το φώς
αλλά το πολυσκότος.

Ποντίκια τρέχουνε οι λέξεις σου
σκωληκοφαγωμένα όλα σου τα ποίματα,
τα χείλη σου μου φέρνουν αναγούλα.
Βαρέθηκα υπάκουη στις ορέξεις σου-
τρέξε να σκάψεις εις τα μνήματα,
και θε να βρεις στα γρήγορα
άλλη χαζή μικρούλα.

Aν για μένα τώρα αναρωτιέσαι,
μάθε, για να κλαις και να χτυπιέσαι:
Ήδη κοιμάμαι μ’άλλον δάσκαλο βρυκόλακα
που σήμερα με θέλει κούκλα κόλακα,
μα η υπόσχεση που μου δωκε μου φτάνει
και απο σένα, ευτυχώς που λάκισα:
Τρανή κι εξαίσια μια μέρα θα με κάνει,

Ποιήτρια Βρυκολάκισσα.

2 Σχόλια to “Κόριννα, Το τραγούδι της μικρής μουσόπληκτης”

  1. Το ποίημα αναφέρεται σε όλους εκτός από τον Νοτάριο.

  2. Ιωαννης Π.Χατζηγεωργιου Says:

    Κοριννα.το ποιημα σου διαπραγματευεται την σχεσι δασκαλου και μαθητη.Ειναι ισοδυναμως δυσκολο και το να εισαι δασκαλος και το να εισαι μαθητης.Οτι δινεις χωρις αγαπη παντα προσβαλει.Ιλαρον δοτη αγαπα ο Θεος.Ως ιλαρος δοτης, Γιαννης

Σχολιάστε

