Τάσος Καπερνάρος, Δύο ποιήματα

6a00c2252ca3c7604a00e398d1b67a0001-320pi1

ΗΜΕΡΕΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Τον φίλο τον παλιό θα επικαλεστώ
κάποιαν ημέρα.
Γιόσεμπα!θα τον φωνάξω
σ’ένα ποίημα μελλοντικό

Μα αυτός ακόμη θα κρατά λογαριασμό
την ίδια ατελείωτη παρτίδα σκάκι
θα πριονίζει.
Με τα φτηνά τσιγάρα του
θα χάνεται στη Δύση.

Γιόσεμπα! θα του ειπώ
σπασμένες μουσικές λαμβάνω
σπασμένα χρόνια μου τηλεγραφούν
πως καταφθάνουν.

.

(ΤΟΥ ΑΣΕΒΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΛΕΥΗΣ)

Έχω μέσα μου έναν δαιμόνιο μικρό Ιησού
Συνεχώς σκαρφαλώνει στο σταυρό του και σταυρώνεται
Όταν τον ποτίζω με κρασί κατεβαίνει
Φωνάζει πιό δυνατά-απο τότε στο ναό-
Φαρισαίοι υποκριτές…
Φαρισαίοι υποκριτές σας έχω γραμμένους
Ανόητοι και τυφλοί Φαρισαίοι που δεν αξίζετε μιά πεντάρα
Ανόητοι κι ανέραστοι που θα σας άξιζε ένα γερό μαστίγωμα
Βρωμεροί και άθλιοι, σας γαμώ και σας φτύνω
Ύστερα, εξουθενωμένος απο φωνές και αλκοόλ
Ξαπλώνει δίπλα μου και κοιμάται
Ροχαλίζοντας άγρια
Ως το πρωί

Σχολιάστε

