Κόριννα, Της εφηβείας και της έκπληξης. Αλλιώς, τάχα-μου ποιήματα που επιθυμώ να ξεφορτωθώ.

gall3

1. ΗΜΕΡΟΛόΓΙΟ

Πιο πολύ απ’ όλα φοβάμαι το σκοτάδι
γιατί έρχεται χωρίς να ρωτήσει κανένα
εσένα, που δε θα σ’ αγαπώ για πάντα
εμένα, αφού δε με ξέρω διόλου
και το χρόνο, που μου λέει
«Τρέξε. Θα σε χτυπήσω, θες δε θες.»

Και σαν πάω να γελάσω
σπάει ξάφνου κάποιο δόντι
-πάνω στο κραχ κλαίω πάλι.

Μεσ ’απ ’ το κεφάλι
κάποιος με φωνάζει
και κράζει
ακατάληπτες λέξεις και φράσεις.

Προσπάθειες, νεύματα, ενορχηστρώσεις
πάστες, τηλέφωνα, φήμες, διαδόσεις,
βιβλία, ποιήματα, κοτόπουλο φούρνου, χαλιά-
κι εγώ τίποτα.
Σαν να μην είχα μάτια η μαλλιά, σαν να μην είδα τίποτα.

Στο κρεβάτι μ’ επισκέπτονται διάφοροι.
Πιο πολλοί, μου είστε αδιάφοροι.
Συχνά νιώθω άβολα-
άλλοτε πάλι, κάπως ευφυής.

Οι ταυτίσεις έχουνε πια χαθεί
-πάει καιρός-
το ίδιο κι οι ταυτότητες και τα ταυτόσημα.
Στο ταχυδρομείο, δέκα και καλά ξεχωριστοί
-εγώ η ενδέκατη, πήγα να πάρω μοναχά τα γραμματόσημα.

Στο σχολείο πάλι,
περιέργεια, θλίψη και θράσος.
Από μάσκες, ο καθένας είχε μεταξύ έντεκα και δεκαεφτά.
Χαμόγελα, κολόνιες, σκέψεις παρήγορες που βγαίνουν στη φόρα.
Ξέρεις τώρα.
Τα γνωστά.

Προς το παρόν αυτά.
Με κυνηγά ο χρόνος.
«Θα σε χτυπήσω»
μου λέει
«θες δε θες».

2. ΕΠΙΣΤΟΛή ΣΤΗΝ ΑΠΟΥΣίΑ ΤΟΥ ΣΥΖύΓΟY

Η παρκετίνη τελείωσε.
Αναγκαστικά, σφουγγάρισα με αφρόλουτρο.
Όλο το σπίτι μυρίζει πορτοκάλι και γαρύφαλο.

Αν γράφω για την απορία
την περιγραφή
την αναπηρία
εσύ
εσύ γράφεις για τη λύση.
Για τη ριζική κατάφαση
τα προσωπικά κριτήρια
τις αξιοποιημένες στιγμές
για τη ριζική κατάφαση, για τη λύση
για τη φύση.

Με βλέπεις πουθενά μέσα σε όλα αυτά;

Προσπάθησε να μ’αλλάζεις εικόνες.
Εγώ, μαρμάρινο πρωτοκυκλαδικό ειδώλιο
με λυρόσχημο κεφάλι
εγκυμωνόν
με χέρια όχι-
ατροφικές αποφύσεις στο ύψος των ώμων.
Εγώ
μουσική που δε σταματάει.
Εγώ
αγκαθωτό φραγκόσυκο
άγουρο.
Εγώ
άρρωστη με γαστρεντερίτιδα.
Εσύ
φεύγεις.

Θα μου στέλνεις κάθε τόσο λίγες λύσεις
με το ταχυδρομείο.

Ένα Σχόλιο to “Κόριννα, Της εφηβείας και της έκπληξης. Αλλιώς, τάχα-μου ποιήματα που επιθυμώ να ξεφορτωθώ.”

  1. να φάω τώρα κανένα γιαουρτάκι
    ή να περιμένω την επέλαση των
    νεροβούβαλων;

    :)

Σχολιάστε

