Λουξώριος, Φωτεινότητα και λαμπρότητα

xin_250903151647236266652

Ορίζουμε τη φωτεινότητα
ως το ποσό της ενεργείας
σε μορφή ακτινοβολίας
που εκλύεται σ’ όλα τα μήκη κύματος
και στη συνολική επιφάνεια αντιστοιχεί,
στη μονάδα του χρόνου, ενός σώματος.
Λαμπρότητα
είναι η ιδιότητα
για την αντίληψη την οπτική
που μια ακτινοβολούσα πηγή
δημιουργεί.

Αυτό που προσπαθώ να πω
είναι πως η Marie Curie
γαλαξίας ολόκληρος,
μα απ’ εδώ που την κοιτώ
απόκληρος
κουκίδα εις τον ουρανό·
κι εσύ
άστρο απλό
μα δίπλα μου που σε κρατώ
το φως μου δίνεις κάθε πρωινό,
ζωή.

στην Άγνωστη Γυναίκα

5 Σχόλια to “Λουξώριος, Φωτεινότητα και λαμπρότητα”

  1. …με στοργή μέσα απ’τα βάθη του τμήματος του εγκεφάλου μου που είθισται να αποκαλείται καρδιά.

  2. in the shadows Says:

    Μοναδικός!

    Τόσο το ποίημα

    όσο και το σχόλιο

  3. Ευχαριστώ κύριε Shadows!

  4. Για ακόμα μια φορά, διαβάζοντας το ποίημα σας, αγαπητέ μας, διαπιστώνω ότι το φως της στοργής και της αγάπης φωτίζει και τη δική μου καρδιά…και η ηρεμία απλώνεται στο μυαλό και την ψυχή μου…Συγχαριτήρια σε εσας Κε Luxorie!! συγχαριτήρια όμως και στην Άγνωστη Αυτή Γυναίκα, που αποτέλεσε την πηγή της έμπνευσής σας…

  5. Ευχαριστώ! Αφού με στηρίζει τόσο η κυρία Ηλιαχτίδα όσο και ο κύριος Shadows φαίνεται θα είμαι σε καλό δρόμο…

Σχολιάστε

