Ίβυκος, Άσθμα

616px-miniskirts_in_snow_storm

Μέρα με τη μέρα αρρωσταίνω. Παρατηρώντας τους ανθρώπους να σπρώχνονται, ποιος θα αναπνεύσει πρώτος. Και η φωνή μου, η δική μου κραυγή, ολοένα να ασθμαίνει. Αρρωσταίνω από το φόβο μου. Να πάω παρακάτω. Να προχωρήσω. Γιατί προχωρώ σημαίνει να εξαφανίζομαι και να με χάνω, να με βρίσκω και να ξαναρχίζω, να με ξεπερνώ. Προχωρώ σημαίνει παύω να νιώθω μόνος. Σημαίνει να είμαι μπροστά σε έναν καθρέφτη και ο καθρέφτης να αντανακλά το πρόσωπό μου. Να με αντικρίζω. Ένας άγνωστος στην αρχή, μετά σιγά σιγά ο ίδιος όπως πάντα. Να αλλάζω μέρος κάθε βράδυ και το πρωί να λέω πως ήμουν πάντα εκεί.

Ανάμεσα.

Ένα Σχόλιο to “Ίβυκος, Άσθμα”

  1. Νομιζα ότι κολυμπούσα γυμνή μέσα σε έναν χείμαρρο από σιωπηλούς ανθρώπους. Ήμουν στο μετρό και με προσπερνούσαν. Στο ελεγκτικό μηχάνημα διαπίστωσα το ληγμένο μου εισητήριο στον κόσμο τούτο. Πίνοντας το νερό της λήθης σε πλάστικό ποτήρι οδηγήθηκα από δυο ταμπέλες που η μία έδειχνε μια υπόγεια κόλαση και η άλλη με οδηγούσε με ελεβέιτορ σε ένα μπαλκόνι με θέα που λέγεται η Παράδεισος του Εμπεδοκλή. Όπως σας είπα είχα πιει το νερό της λήθης και η μνήμη συγκρατεί μόνο τη δύσπνοια και τη στεναχώρια μέσα σε μια πνιγερή θάλασσα κόσμου.

    Στο μεγάφωνο η Κόρρινα έδινε οδηγίες προς ναυτιλομένους. Που και που έτρεχε από υπερένταση πάνω-κάτω τις σκάλες. Σπάνια άκουγα και τον Νοτάριο. Εκφωνούσε πάντα τις προτάσεις του από τη μέση και κάτω. Ποτέ δεν καταλάβαινα. Ήμουν το φυτό το πιωμένο σκεπτόμενη λήθη και ακολουθούσα την πορεία προς το θάνατό μου. Αργός ή νωχελικός, θα κράταγε άλλα είκοσι ή τριάντα χρόνια.

Σχολιάστε

