Άτιτλος, Έτσι ξύπνησα σήμερα

antras-smoking

Νυστάζω και κουκουλώνομαι αλλά αναπνέω ακόμα και θα σηκωθώ.
Ανοίγω τα βλέφαρα και ενώ η κόρη των ματιών ζυγίζει τo φως προσαρμόζοντας αντιστρόφως ανάλογα την διάμετρο της για λίγο σε σκέφτομαι πολύ.

Μπαίνω στο ντους. Λούζομαι με ένα μπουκάλι τζόνσονς σαμπουάν -το προτιμώ γιατί τα δάκρυα μου φαίνονται μπανάλ- και με την ειδική σύνθεση ξεπλένω όσες αναμνήσεις από τα χθεσινοβραδινά όνειρα απέμειναν να αιμορραγούν στο κεφαλι μου. Μαύρο το νερό του ξεβγάλματος. Το καταπίνει το σιφόνι και το φτύνει στους υπονόμους.

Κοιτάζω στον καθρέφτη και βλέπω μέσα του τον θάνατο του συγγενή και την αρρώστια του φίλου. Πάντα κάτι κάπου κάποτε πρέπει να πεθάνει. Η όψη μου φλοιού πορτοκαλιού αλλά δε με φοβίζει. Ξέρω καλά τι μου χαρίζει πόνο. Τι είναι αυτό που τώρα με κάνει ευτυχισμένο δεν αναγνωρίζω.

Πλένω τα δόντια που δεν αποφάσισαν να κομματιασουν τις σάρκες των δαιμόνων. Για αυτό είναι κίτρινα. Αλλά τουλάχιστον είναι κοφτερά. Μιαν άλλη μέρα θα κάψω όλα τα λάβαρα του κόσμου. Θα ξεράσω όλες τις κατεψυγμένες λέξεις τους που με τάιζαν από μωρό και θα μαγειρέψω από την αρχή ολοδικές μου λέξεις. Θα κρατήσω μονό τρεις που δεν θέλω να αποχωριστώ. Μπανανόφλουδα, σαπουνόφουσκα και μπουρμπουλήθρα. Θα τους αλλάξω το νόημα που κλείνουν μέσα τους και θα χωρέσουν στη πιο σπουδαία πρόταση που ειπώθηκε ποτέ.

Ενώνω τα χρώματα μου και βγαίνω γκρι από το διαμέρισμα.
Η ρόδα του ποδηλάτου μου τετράγωνη αλλά κυλούν από κάτω δρόμοι στρογγυλοί και με μεταφέρουν στη δουλειά, στο περίπτερο, στο κυλικείο και πιο μακριά. Ο ουρανός είναι βαρύς και σκοτεινός. Ή θα τελειώσει ο κόσμος σήμερα ή μπορεί να βρέξει.

2 Σχόλια to “Άτιτλος, Έτσι ξύπνησα σήμερα”

  1. Χαίρετε και ευχαριστούμε για τη συμμετοχή. Επίσης εύστοχη επιλογή λέξεων. Η σαπουνόφουσκα είναι σφαιρική και μας δίνει το π, η μπουρμουλήθρα είναι αποτέλεσμα δημιουργίας αέριας μορφής σε υγρό και μας δίνει την πίεση και η μπανανόφλουδα είναι πρώην τμήμα ζωντανού οργανισμού και μας δίνει το κύτταρο. Ξέρουμε πολλά αν ξέρουμε αυτά τα τρία. Αν αλλάξετε το νόημα,φροντίστε να είναι πάλι κάτι εποικοδομητικό :)

  2. Γειά σου Άτιτλε. Με ενοχλεί να κάνω κριτική, όμως επειδή πολλές φορές μου αρέσει να μου κάνουν, θεωρώ πως ενίοτε μπορεί να αποβεί χρήσιμο. Έχεις χιούμορ-σημαντικό ζήτημα.Απέδωσες όντως μιαν αίσθηση πρωινού(μιλάω πάντα για τον εαυτό μου). Ίσως το κείμενο σου να είναι λίγο πιο ημερολογιακό απ’όσο αρμόζει κι αυτό σε θέτει κομμάτακι εκτός λογοτεχνίας-ποιά μιλάει τώρα. Αν στα έλεγα αυτά από κοντά και είχαμε κουβέντα, θα σε ρωτούσα για τα διαβάσματά σου-το βρίσκω ουσιώδες. Ευχαριστούμε που έδωσες το παρόν σου. Σου εύχομαι καλή επιτυχία και-κυρίως-να δώσεις αφορμή για συζήτηση, μέσα-έξω.

Σχολιάστε

