Κόριννα, Η παρεξήγηση

yinyang

Μα τόσα λάθη σ’έναν δεσμό και μόνο. Μονίμως δούλα των ερμηνειών μου. Σου έλεγα για χρόνια, μην τρως το ψάρι στο κρεβάτι. Ήσουνα-πες το- πάντα σου ασυγύριστος. Βγάλε, σου έλεγα, το ψαροκόκκαλο το μαύρο απ’το κρεβάτι μας, και ποιός ο λόγος να λαδώνεις τα σεντόνια. Τί τάχα μου δουλειά έχει το κόκκαλο εκεί, ανάμεσα στις ολοκέντητές μας μαξιλαροθήκες, ανάμεσα στα άδεια μας κεφάλια.«Καλά» μου έλεγες ξερά εσύ, για να γυρίσεις την τσαλακωμένη σου πλατούλα απ’την ανάποδη. Ποτέ σου δεν με άκουσες, γι’αυτό δεν μπόρεσες να μου το πεις πως είχα σ’όλα λάθος. Ως ότου άρχισε το μάυρο να σαλεύει. Εκείνο που το νόμισα για ψαροκόκκαλο, δεν ήτανε παρά η μεγαλόσωμη, η μαύρη άσκημη σαρανταποδαρούσα που τρεφόταν απ’τα λάθη μου, σωστό θρεφτάρι έγινε-κι εσύ, δεν μπόρεσες. Μια νύχτα, αφού μεγάλωσε το πλάσμα αρκετά, τόσο ήσυχα σύρθηκε, τόσο γλυκά-γλυκά μας κατασπάραξε, που μείνανε αναίμακτες οι μαξιλαροθήκες και βρέθηκα και γω ανυποψίαστη σε μια επόμενη ζωή, ολόιδια μ’όλες τις προηγούμενες, πλην όμως χώρια σου, να μου παραπονιέμαι πανομοιότυπα, που τότε μου παράτησες το ψαροκόκκαλο στο στρώμα, και κάπου-κάπου άγνωστος ντυμένος σαν θεός να μ’απαντά στ’αστεία, πως «ήτανε του λόγου του κλινοφιλές το σύνθεμα σπονδύλων», πως ήμουνα του λόγου μου ανίδεη ότι είχα σ’όλα λάθος, και πως στην εποχή των αποτυχημένων διαγνώσεων, μία σκουλόπετρα κοιμόταν βολεμένη στο κρεβάτι μας, μία σκουλόπετρα ροχάλιζε στ’ανάμεσο- εμένα όμως μ’απατήσαν όλοι αγάπη μου, ως και τα μάτια μου, κι έμεινα να νομίζω πως με κάρφωσε το κόκκαλο.

Ένα Σχόλιο to “Κόριννα, Η παρεξήγηση”

  1. Γιάννης Βαρβέρης – Τό σῶμα σου κι ἐγώ

    Ἔχουμε πολύ ταξιδέψει
    τὸ σῶμα σου κι ἐγώ
    ἔχουμε φανταστεῖ
    ὅσα ἕνα σῶμα κι ἕνα ἐγώ
    μποροῦν νά φανταστοῦν.
    Τό σῶμα μου κι ἐγώ
    ἔχουμε ὀνειρευτεῖ
    τό σῶμα σου σέ στάσεις
    πού ποτέ σου δέ φαντάστηκες.
    Δέν ἔχεις θέση τώρα
    τί ζητᾶς
    ἀνάμεσα σέ μένα
    καί στό σῶμα σου.

Σχολιάστε

