Κόριννα, Το φράγμα

agaetisfy7

.

.

.

.

.

.

.

Στη μήτρα μου θα βάλω ρήτρα
μικρά μωρά να μην αφήνει
μέσα της να κολυμπούν-
κι αν έχουν χίλια δίκια
όσοι πολύ θελήσανε
τώρα κοντά να γεννηθούν,
άλλη ας βρούνε νερομάνα.

Γιατί θα αφυδατωθεί
το πιο μωρό απ’τα μωρά
να κουβαλά να θρέφει να σηκώνει
το ενδοενυδρείο που φουσκώνει.

Στη μήτρα μου θα βάλω ρήτρα
ποτέ να μην προσφέρεται
ναυάγια να μου προξενεί
μωρά να μην φιλοξενεί
λέγοντας πως τα νόμισε καλά
σκουλήκια του βυθού.

2 Σχόλια to “Κόριννα, Το φράγμα”

  1. Ιωαννης Π.Χατζηγεωργιου Says:

    Αγαπητη Κοριννα,παλευεις ναβρης τι λεξεις για να περιγραψης την ακαταμαχητη επιθυμια της μητροτητος.Ηπραγματωσι της ομως θετει ως απαραβατον προυποθεσιν το γεγονος της σχεσης με το αλλο φυλο,ως υποζυγιον της κοινης συρομενης αμαξας του ζευγους.Τα υποζυγια οφειλουν τουλαχιστον να καταβαλουν αν οχι την ισοδυναμον, την ισοποσον προσπαθεια προς την ιδιαν παντοτε κατευθυνσι.Τοτε και μονον τοτε καλλιεργειται η ηδονη των ηδονων η οποια λεγεται μητροτης και η οποια αποτελει ενα απο τα τεσσερα δενδρα του κηπουτης ζωης του καθε ανθρωπου μαζι με τα αλλα τρια ητοι το υπαρξιακον το συζυγικον και το επαγγελματικον.Δικος σας, Γιαννης

  2. Εγώ θα μιλήσω ως μη δικιά σας. Ως ουδέτερη. Πρόκειται για μια κραυγή. Μπορεί να μη μας συνδέει το δέντρο της φιλίας με την Κόριννα, αλλά μπορώ δυο λόγια να σας πω και να της πω. Έχω το δικαίωμα ή δεν το έχω;

    Καταρχάς το θέμα της μητρότητας στην Ελλάδα έχει φάει μεγάλη καταπίεση. Έχει συνδεθεί με το θέμα της συζηγικής ζωής. Το δέντρο της μητρότητας το έχουμε να προκύπτει ως δέντρο που εγκυμονείται από έναν πεσμένο καρπό από το δέντρο το συζυγικό. Από την άλλη πόσα δέντρα μητρότητας έχουν ξεμείνει έρημα μετά από το κάψιμο του μητρικού;

    Με πιο απλά λόγια, θέλω να μιλήσω για τον πόνο των γυναικών. Όταν έρχεται το αίσθημα της μητρότητας και πρέπει να περιμένουμε χρόνια μέχρι να βρούμε αυτόν τον κάποιον του υποζυγίου, αυτό είναι πόνος και κραυγή. Υπάρχουν χιλιάδες γυναίκες που δεν περνούν στην φάση της μητρότητας για αυτόν τον λόγο. Μαμάδες υπάρχουν. Μπαμπάδες δε βρίσκονται. Καταλαβαίνω από την άλλη και την μεγάλη ανάγκη να υπάρχει ο ρόλος του πατέρα. Επίσης κοινωνική πρόνοια και προστασία των μαμάδων δεν υπάρχει. Με κάποιο επίδομα ή κάποια ψιλά από το κράτος. Αυτό κάνει τις γυναίκες να βάζουν στην κραυγή ημερολόγιο και να λένε «Να, τότε θα κάνω το μωρό. Όταν πιάσω μια δουλίτσα σταθερή, να έχω ένα μεροκάματο. Να μην μας παρατήσουν εμένα και το ερχόμενο μωρό στους πέντε δρόμους.»

    Όλα αυτά υπάρχουν σιωπηρά στο υπόβαθρο. Μπορεί η Κόριννα να μην τα εννοήσε. Να τα εννοήσα εγώ. Υπάρχουν βέβαια και αιωρούνται στον αέρα από τότε που κόπηκε αυτό το «θείο» έθιμο της προικοδότησης και του ξεπουλήματος των παρθένων που επιβίωσε έως και τις δεκατίες 60-70.

    Ήριννα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: