Στάτιος, Του Καρόλου Μαρξ Αγάπες

_2

Αγαπώ!
Αγαπώ τα βουνά.
Αγαπώ τη θάλασσα.
Αγαπώ τον Κάρολο.
Αγαπώ τον Μαρξ.
Αγαπώ τον Κάρολο Μαρξ.
Αγαπώ τους ανθρώπους.
Αγαπώ τους ανθρώπους εργάτες.
Αγαπώ τα σωματεία των ανθρώπων εργατών.
Δεν αγαπώ και τόσο τα σωματεία των εργατών.
Τα σωματεία των εργατών είναι για την πούτσα.
Αγαπώ τους εργάτες.
Αγαπώ τους φτωχούς εργάτες.
Αγαπώ τους πλούσιους εργάτες.
Δεν αγαπώ και τόσο τους πλούσιους εργάτες.
Δεν υπάρχουν πλούσιοι εργάτες.
Δεν αγαπώ και τόσο τους πλούσιους.
Η γυναίκα μου ήταν πλούσια.
Αγαπώ τη γυναίκα μου.
Αγαπώ τις γυναίκες.
Αγαπώ τις εργάτριες γυναίκες.
Αγαπώ αυτά που γράφω για τις εργάτριες γυναίκες.
Αγαπώ αυτά που γράφω.
Αυτά που γράφω είναι γαμάτα.
Είμαι γαμάτος.
Είμαι ο Κάρολος Μαρξ.

( Όταν ξύπνησα σήμερα το πρωί, νόμισα πως είμαι ο Μαρξ σε νεαρή ηλικία. Ύστερα σκέφτηκα πως θα ήταν καλό όταν μεγαλώσω να αφήσω μούσι. Μετά κατάλαβα ότι είμαι ένας μαλάκας, ασήμαντος και έγραψα αυτή τη μαλάκια

…….όπως λέγει και ο πολύς Νίτσε)

Σχολιάστε

