Λουξώριος, Κι άλλες αγάπες

ton098_jpg

Δεν αγαπώ το κόμμα.
Να σας πω δικές μου θεωρίες,θέλετε;
Μιλάμε για άμεση δημοκρατία
-διαδικτυακή-
αλγορίθμους για τα κοινά
με ρουτίνες προσαρμογής και βελτίωσης
που να σας λέω…
Θα μεγιστοποιούμε ευτυχίες συνόλων ανθρώπων,
δε θα πέφτει τρίχα·
μιλάμε για άλλη φάση τώρα.
Τι να μοιράζουμε το ψωμί και πράσινα άλογα·
εδώ σας λέω θα ζούμε χίλια πεντακόσα χρόνια
και θα κάνουμε βόλτες στο σύμπαν.
Αγαπώ το κόμμα.
Αγαπώ τους τύπους με τις λιμουζίνες,
που τόσο καλοσυνάτα μας συντονίζουν
και έχουν βάλει και άτομα
να μας γιομίζουν τις κούπες με τραχανά.
Αλήθεια…τι ευγενές!
Αγαπώ το κόμμα
αλήθεια.
Είναι αργά.
Κουβαλάω πέτρες.
Δεν αγαπώ να κουβαλάω πέτρες
(από μέσα μου).
Αγαπώ να κουβαλάω πέτρες.
Χαίρομαι που είμαι χρήσιμος.
Αγαπώ να είμαι χρήσιμος.
Δεν υπάρχει τίποτα μα τίποτα πιο καλαίσθητο
απ’το να σας υπηρετώ
μ’έναν τρόπο τόσο εποικοδομητικό·
πραγματικά χαίρομαι
(απ’έξω μου).
Άσε,μη γίνει και καμιά μαλακία
χειρότερη
(από μέσα μου).

Σχολιάστε

