Μιχάλης Κατσαρός, Θα Σας Αφήσω

333

Θα σας αφήσω όλους σας να ωρύεσθε

ή ν’ ακουμπάτε ήρεμοι το κεφάλι σας στο

παράθυρο –

θα σας αφήσω να πιέζεστε στα σκαλιά

κι άξαφνα κει να μαρμαρώνετε

ανίδεοι για τις πράξεις σας –

θα σας αφήσω να τρέχετε.

Εγώ ανάμεσα σε ξερά δέντρα και τάφους

με τη σημαία μου ένα κουρέλι

με άνεμο και χωρίς άνεμο

ανάμεσα στο αβέβαιο πλήθος σας

θα περιφέρομαι μόνος –

ένας φλογερός πρίγκηπας-μάγος.

 

Η ώρα πλησίασε. Θα γκρεμιστούν οι ναοί.

Δεν υπάρχει φωτιά στην καρδιά σας.

 

Εγώ

ένδοξος

γράφω

σ’ όλα τα όνειρά σας:

Ελευθερία

Ένα Σχόλιο to “Μιχάλης Κατσαρός, Θα Σας Αφήσω”

  1. Ηλίας Λάγιος, Περί Ζώου Αμεριμνησίας

    εδώ θα πεθάνω
    όχι με τριαντάφυλλα
    μ’ ένα τραγούδι μάγου

    αχ! αγέρα μου κάτασπρε
    κι αχ! θαμμένη χαρά μου

    θα διαβώ τον λυγμό μου
    το βουνό το πηγάδι τον φόβο
    μ’ ένα τραγούδι μάγου

    δεν γνωρίζω την όψη σου
    τ’ όνομά μου το ξέχασα

    μ’ ένα τραγούδι μάγου
    να ‘ρθω στον ύπνο σου
    (μπορεί) – θα ονειρευτώ

Σχολιάστε

