Γκρέγκορυ Κόρσο, Στο νεκροτομείο

Θυμάμαι που ‘δα τις φωτογραφίες τους στις εφημερίδες ˙
Γυμνοί, μοιάζανε δυνατότεροι.
Η σφαίρα στο στομάχι μου έδειχνε πως ήμουν πεθαμένος.
Κοίταζα τον βαλσαμωτή να ξεβιδώνει το γυάλινο σκέπασμα.
Μ’ εξέτασε και χαμογέλασε στην στιγμιαία πεθαμένη μου ζωή.
Έπειτα πέρασε δίπλα μου και πήγε στα δυο σώματα απέναντί μου
Και συνέχισε να ξεβιδώνει.

Όταν είσαι πεθαμένος δεν μιλάς
Κι ακόμα αισθάνεσαι πως θα μπορούσες.
Ήταν αστείο να κοιτάς εκείνους τους δυο γκάγκστερ απέναντί μου
να πασκίζουν να μιλήσουν.
Άνοιγαν τα λεπτά στενά τους χείλια κι έδειχναν μπλε-γκρίζα δόντια.

Ο βαλσαμωτής, ακόμα χαμογελαστός, μου ξανάρθε.
Μ’ ανασήκωσε σαν μάνα το παιδί της,
μ’ έστησε σε μια κουνιστή πολυθρόνα.
Έδωσε μια σπρωξιά και κουνήθηκα.
Το να ‘μαι πεθαμένος δεν σήμαινε πολλά.
Ακόμα ένιωθα πόνο απ’ τη σφαίρα που με πέρασε.

Θεέ! Βλέποντας τους δυο γκάγκστερ απ’ αυτή τη γωνιά ήταν πραγματικά παράξενο!
Φυσικά δεν έμοιαζαν όπως ήταν στις εφημερίδες.
Εδώ ήταν νέοι και καλοξυρισμένοι και καλοφτιαγμένοι.

Μετάφραση : Σταύρος Αντωνίου

4 Σχόλια to “Γκρέγκορυ Κόρσο, Στο νεκροτομείο”

  1. Προλογίζοντας το ποίημα της ερχόμενης Κυριακής.
    Περίπου…

  2. Ώστε δεν είναι Κόρσο, τελικά; (με τον τόνο στην παραλήγουσα)

  3. Κόρσο είναι. Οι μεταφράσεις των ονομάτων δαιμονίζονται στο διαδίκτυο…

  4. Χαιρετώ τον φίλο Ίβυκο, που ο χρόνος του είναι λιγοστός, όμοια με τον δικό μου.

Σχολιάστε

